tirsdag 4. november 2008

Im back;p

Nå har jeg ikke blogget på 2 på uker , for har rett å slett ikke orket. å glemt det ..
Men nå for jeg vel blogge litt igjen , så cassandra kan slutte å irritere seg over at jeg er så dårlig på å oppdatere bloggen min ;P
Jeg har vært så opptatt, har nemlig blitt lærling så det er veldig morro, pluss at jeg skal jobbe 2 dager på hydro og i helgene, så det kan bli slitsomt i lengden ;D men blir penger da:p hehe ! Men nå orker jeg ikke å skrive mer om det morsomme livet mitt i kveld ;p hehe !
Men jeg skal skjerpe meg å bli bedre på å blogge Cassandra;D hehe!

Peace out ;D

2 kommentarer:

Cassandra sa...

Det er best for deg!;P

Lise Lotte sa...

hehe, har lurt litt på det selv, sånn, hvorfor har du ikke blogget lissom? :P
vitsen med blogg uten å blogge? :)
men, vi må finne på noe snart<3